Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében 

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tud adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Ha átadjuk a csomagját a futárszolgálat részére, e-mailben értesítjük Önt, a következő munkanapon várható a kiszállítás.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem találja otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhívja Önt telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládájában, ajtóján hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudja venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben Ön tud változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a www.csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind az Ön, mind a futár dolgát, akkor jelezze ezt! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengője, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnia? Amikor leadja a megrendelését a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban tud szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információja van, akkor kérjük, hogy ide írja be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.



Gyakran ismételt kérdések a GLS CsomagPont esetében:

Hétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. Az üzletek többsége átlagban 10.00-18.00-ig van nyitva. Kérjük, mielőtt a csomagját átveszi, figyelmesen nézze meg, hogy az adott üzlet, ahova a csomagot rendelte, pontosan milyen nyitva tartással üzemel.
A következő linken találja a GLS CsomagPontokat nyitvatartással: https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont

Lehet-e bankkártyával fizetni az utánvétet?
Az üzletek 60%-ban lehet bankkártyával is fizetni. Kérjük minden esetben tájékozódjon az adott üzletben.

Hol találhatóak a GLS CSomagPont átvevőhelyek?
Az üzletek frekventált helyeken találhatóak. Listájuk a következő linken megtalálható: https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont

Kapok-e a csomag átvételekor számlát?
Az átvevőpontokon egy átvételi igazoló szelvényt adnak, hisz a számlát mi állítjuk ki, és az benne van a csomagban.

Kibonthatom-e a csomagot fizetés vagy átvétel előtt?
Sajnos ez nem lehetséges, ha a csomag tartalmával kapcsolatos kérdése lenne, akkor kérjük, hogy forduljon hozzánk az info@amidaharmony.hu e-mail címen.

Ki jogosult átvenni a csomagot?
Bárki átveheti Ön helyett is, ha tudja a csomagcímkén lévő nevet, vagy rendelési azonosítót, és persze ha Ön megbízik az átvevőben. Ugyanakkor biztonságos, ha van nála egy meghatalmazás, az esetleges későbbi reklamáció miatt.