Vásárlási feltételek, ÁSZF

 1.     Általános tudnivalók


Az Amida Harmony webáruházat Oláh Attila e. v. üzemelteti (továbbiakban Üzemeltető). Az Általános Szerződési Feltételek az Üzemeltető által üzemeltetett, http://www.amidaharmony.hu címen elérhető kereskedelmi oldal által nyújtott szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatás) igénybe vételével lép életbe az Üzemeltető és az oldal felhasználója, a szolgáltatások igénybe vevője között.

Az üzemeltető:  Oláh Attila e. v. mint az amidaharmony.hu internetes oldal üzemeltetője

Székhely: 8200 Veszprém, Kollégium u. 7.

Adószám: 68599988-1-39

E-mail: info@amidaharmony.hu

Az Amida Harmony webáruházban a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, a rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket. Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a Regisztráció pontra kattintva, a kért adatok megadásával lehet.

A webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak.
Amennyiben azonban technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével vesszük érvényesnek. Ezért az internetes oldalon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.

 

2.     A webáruházban való vásárlás lépései

Regisztráció 

A regisztráció a  weboldal fejléc illetve lábléc menüjéből érhető el. Nyissa meg a regisztrációs  oldalt és töltse ki az ott található űrlapot értelemszerűen, majd kattintson az űrlap alján lévő "Regisztráció" gombra. Ekkor regisztrációjának sikerességét jelzi a weboldal, illetve adathiányosság esetén az űrlap marad a képernyőn, és figyelmezteti Önt, hogy mely rubrikák nem kerültek kitöltésre, vagy lettek helytelenül kitöltve. Sikeres regisztráció esetén a rendszer azonnal be is lépteti Önt a weboldalon, ekkor a "Bejelentkezés" panelen kiírásra kerül, hogy milyen néven jelentkezett be.

 

Belépés

A már regisztrált felhasználóknak a rendelés leadásához a korábban megadott adataikkal csak a bejelentkezés szükséges.
A Bejelentkezés panel mezőibe értelemszerűen írja be az e-mail címét, amellyel regisztrált és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintson a mezők mellett található "Belépés" gombra. Bejelentkezés után a panel tartalma automatikusan megváltozik, kiírásra kerül, hogy milyen néven van bejelentkezve és kilépési, valamint jelszó változtatási lehetőségek jelennek meg.

 

Kijelentkezés 

A webáruházból való kijelentkezéshez egyszerűen kattintson a "Bejelentkezés" panelen található Kilépés gombra. Ez a gomb csak akkor látható a panelen, ha Ön bejelentkezett előzőleg.

 

Elfelejtett jelszó 

Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Bejelentkezés panelen található "elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal, mely bekéri azt az e-mail címet, amellyel Ön regisztrálva van webáruházunkban. Beírva ezt a címet és a Küldés gombra kattintva Ön erre az e-mail címre fog kapni egy levelet, melyben szereplő linkre rákattintva (vagy ha nem kattintható az Ön levelezőjében, akkor a böngésző ablak címsorába bemásolva) weboldalunk új jelszót generál Önnek. Ezt pontosan jegyezze fel (kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be vele, és igény szerint megváltoztathatja a jelszót (lásd jelszóváltoztatás).

 

Jelszóváltoztatás 

Amennyiben szeretné jelszavát megváltoztatni, lépjen be a webáruházba a Bejelentkezés panel segítségével. Ezután megjelenik a Kilépés gomb, valamint a "jelszóváltoztatás" link, melyre kattintva egy új oldal töltődik be. Az oldal bekéri az Ön jelenleg használatban lévő jelszavát, majd kétszer az új jelszót az esetleges elgépelések elkerülése végett. Töltse ki értelemszerűen, majd kattintson a Megváltoztat gombra. Ettől kezdve Ön az újonnan megadott jelszóval tud belépni webáruházunkba.

 

Vásárlás

 

Árak: A webáruházban megvásárolható termékek mellett feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, bruttó árak, melyek az ÁFA-t tartalmazzák, azonban nem foglalják magukba a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után Szolgáltató azonnal tájékoztatja Vevőt az új információkról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van  arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől. 

Kosár: Katalógusunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. A kiválasztott termék részletes adatlapján megtalálja minden eladó terméknél a "Kosárba" gombot, mely előtt egy kis rubrikában a kívánt mennyiséget töltheti ki. Alaphelyzetben ez 1 db-ra van beállítva, ahogy Ön is tapasztalja. A "Kosárba" gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül, a weboldal pedig az Ön kosarának tartalmát tölti be. Ekkor még vásárolhat további termékeket tetszés szerint, a kosárban is változtathatja azok mennyiségét, illetve ki is vehet a kosárból terméket egyszerűen a "Kivesz" linkre (vagy pedig az "x" gombra) kattintva az adott termék sorában. Amennyiben változtatta a kosárban a mennyiségeket, kattintson a termékek felsorolása alatt található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket.
Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné megvásárolni a termékeket, kattintson a "Megrendelem" gombra. 

Vásárlás folyamata: A kosárból a "Megrendelem" gombra kattintva a szállítási mód kiválasztása oldalra érkezik, mint a vásárlási folyamat 2. lépése. Ezeket a lépéseket a fenti karikákban található számok, és alattuk felirat is jelzi egyértelműen, hogy éppen hol tart a vásárlási folyamatban. Ha a kosár oldalról nem a szállítási mód oldalra jutott, akkor Ön nem volt előzőleg bejelentkezve az áruházba. Ekkor egy bejelentkező ablak jelenik meg, melyen megteheti a bejelentkezést kosara tartalmának elveszítése nélkül. Ha még nem regisztrált vásárlónk, úgy a regisztrációt is elvégezheti a kosár tartalmának megtartása mellett. 
A sikeres bejelentkezés vagy regisztráció után Ön a szállítási mód kiválasztásának lépéséhez jut.
Válassza ki egyértelműen a kívánt szállítási módot, majd kattintson a "Tovább" gombra. Mindenképpen szükséges egy szállítási módot kiválasztani, egyéb esetben a rendszer nem engedi tovább a vásárlási folyamatban.
Ezután a teljes végösszeg és adatok megadása oldalra kerül. Itt megtekintheti a fizetendő végösszeget, valamint az alatta található űrlapon meghatározhatja a számlázási és szállítási adatokat tetszőlegesen. Az Ön elérhetőségeinél egy Megjegyzés rovat formájában szöveges üzenetet is küldhet megrendeléséhez. Amennyiben kitöltötte az adatokat, kattintson a "Tovább" gombra.
A rendelés véglegesítése lépéshez ért. Itt már semmilyen adatot nem módosíthat, de minden adat, amit Ön megadott, és minden megrendelt termék kiírásra kerül. Kérjük, alaposan ellenőrizze le az összes adatot! Amennyiben hibát észlel, az alul található "Vissza" gomb segítségével visszaléphet a megfelelő lépéshez és javíthat.
Ha minden adatot rendben talált, kattintson a "Megrendelem" gombra. Ekkor a rendszer kiírja ha rendelése sikeres. A rendeléséről Ön is kap egy igazoló e-mailt, mely minden megadott adatot és megrendelt terméket tartalmaz. Sikeres rendelés után kosara újra üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást, az oldal tetején található "Bejelentkezés" panelen kijelentkezhet a rendszerből.
Megrendelésének állapotáról rendszerünk 2 munkanapon belül visszaigazolást küld. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól.

Egyéb kérdéseivel forduljon hozzánk az elérhetőségeink menüpont alatt található e-mail címen, vagy érdeklődjön további elérhetőségeinken.

 

3.     Átvételi módok

 

1. Személyes átvétel bankkártyás előre utalással - díjtalan

2. Személyes átvétel készpénzes fizetéssel - díjtalan

3. GLS CsomagPontban való átvétel bankkártyás előre utalással 990.-

4. GLS CsomagPontban való átvétel utánvéttel (üzlettől függően készpénzzel vagy bankkártyával) 1450.-

5. Házhozszállítás bankkártyás előre utalással 1290.-

6. Házhozszállítás a futárnál utánvéttel (készpénzzel, vagy bankkártyával) 1590.-

 

 

4.     Szállítási lehetőségek

 

A küldeményeinket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, továbbá átvehetők GLS CsomagPontban, vagy személyesen is.


Személyes átvétel telephelyünkön

Díjmentesen átveheti megrendelését az alábbi címen:
8200 Veszprém, Kollégium u. 7.
Kérjük, várja meg, amíg felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a rendelt termékek átvehetők. Ilyenkor van mód az átvétel időpontjának egyeztetésére.

Személyes átvétel esetén bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Belföldi házhozszállítás

A küldeményeket a GLS futárszolgálat szállítja ki. 
A szállítási díjak Magyarországon belül egységesek, függetlenül a megrendelt termék súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.


A kiszállítás minden 15.000.- feletti rendelés esetén ingyenes.


A megrendelés megérkezéséről egy automatikus e-mailt kap, majd megkezdődik a megrendelés feldolgozása. 48 órán belül kap egy visszaigazoló e-mailt a szállítás várható idejéről, mely általában 2-5 munkanap.

A csomag útja feladást követően a GLS-től kapott visszaigazoló e-mailben található csomagszám segítségével az interneten is nyomon követhető a csomagom.eu oldalon.

Amennyiben a kézbesítés idejére vonatkozó további megjegyzést, pontosítást szeretne kérni, a megrendelőlap megjegyzés rovatában ezt megteheti.


A futárszolgálat kiszállítás előtt nem telefonál, sikertelen kézbesítés esetén azonban értesítést hagynak, illetve a rendelésben megadott telefonszámon felveszik vásárlóinkkal a kapcsolatot, hogy egy konkrét időpontot megbeszéljenek. A kézbesítés napközben H-P: 8:00-17:00 óra között történik!


Átvétel GLS CsomagPontban

A GLS CsomagPontok csomagfeladó és átvevő helyek. Különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol küldeményét átveheti. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.

GLS Csomagpont kereső és GLS Csomagpont lista az üzletek nyitva tartási idejével az alábbi linken érhető el:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

A megrendelés leadásakor az üzletlistából kiválaszthatja az Önhöz legközelebb eső GLS CsomagPontot. A vételárat az üzletben bankkártyával, vagy készpénzben tudja kiegyenlíteni.

 

 

5.     Fizetési lehetőségek

 

A webáruházban leadott megrendelés elküldésekor a megadott e-mail címére egy automatikus értesítést kap az aktuális rendelése számával, dátumával, a termékek részletezésével és áraival, valamint a szállítással kiegészített végösszegével. Üzletünk a megrendeléseket a feldolgozás után egy válasz e-mailben igazolja vissza 2 munkanapon belül.

Webáruházunkban utánvéttel és előre utalással rendezheti számláját.

 

Előre utalás esetén a Szolgáltató adatai: 

A számla végösszege átutalással fizetendő a következő számlaszámra: 10918001-00000057-92270000
A számlatulajdonos neve: Oláh Attila
A számlavezető bank: Unicredit Bank

Kérjük a megjegyzés rovatban tüntesse fel rendelésszámát! 
Az internetes vásárlás után 3 munkanap áll rendelkezésére a vételárat a számlára utalni.


Utánvét kezelése

Kiegyenlítheti számláját a csomag készhezvételekor, azonban ez esetben utánvét kezelési költséget számítunk fel, mely a vevőt terheli.
Futárainknál minden esetben fizethet készpénzzel és bankkártyával is. 

Készpénzzel történő befizetés teljesítése esetén a tranzakciós adó a vevőt terheli. 



6.     Rendelés módosítása, elállás

 

Amennyiben rendelését véletlenül, vagy hibásan adta le, az info@amidaharmony.hu e-mail címen minden következmény nélkül módosíthatja, vagy lemondhatja, mielőtt a csomagot átadnánk a futárnak. A küldemény átadásáról e-mailben értesítjük.

A vásárlástól módjában áll átvétel után is elállni.

 

Elállás

A megrendelés során mint vevő, élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál.
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával és elállási nyilatkozattal együtt visszajuttatnia címünkre: 8200 Veszprém, Kollégium u. 7.
Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie.

A rendeléstől való elállás feltételei:
Mint vevő, a vásárlástól az áru átvételét követő 14 banki napon belül indoklás nélkül elállhat, amennyiben a terméket továbbértékesíthető formában, hiánytalanul visszaküldi Nekünk.


A rendeléstől való elállás menete:
Kérjük, hogy elállási igényét írásban jelezze, ügyelve az olvasható kitöltésre. A nyilatkozatban tüntesse fel az Ön adatait: név, cím, telefonszám, a rendeléshez kapott számla száma, vételár visszafizetésének módja, bankszámla száma (pénz visszafizetési igény esetén kell megadni), áru visszaküldésének oka.
Jelölje a termék adatait: áru megnevezése, cikkszám, mennyiség, egységár, majd lássa el a nyilatkozatot dátummal és aláírással.

Gondosan csomagolja be a terméket, tegye bele az elállási nyilatkozatot és a termék számlájának a másolatát a csomagba, majd adja fel a 8200 Veszprém, Kollégium u. 7 címre.

Amennyiben a 14 naptári napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, az Amida Harmony kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 

7.     Sérült, hibás termék javítása/cserélése

Kellékszavatosság

 

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

 

Termékszavatosság

 

Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

 

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Felelősség korlátozása: Oláh Attila e. v. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon az Amida Harmony weboldalára, ott megrendelést adjon le.

- Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

Természetesen az Amida Harmony az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás, és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt számla ellenében kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja az árát.


A szállításkor törötten érkezett termékeket jelzésére azonnal, díjmentesen kicseréljük!